Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΦΟΒΕΡΟ! Περίεργο αντικείμενο καταστρέφει Chemtrail… (ΒΙΝΤΕΟ)

periergo-antikeimeno-katastrefei-chemtrail-vinteo-670x400
Στις 28 Σεπτεμβρίου του 2016 παρατηρήθηκε πάνω από το Παρίσι ένα περίεργο αντικείμενο να καταστρέφει Chemtrail.
Ο αυτόπτης μάρτυρας που κατέγραψε το βίντεο δήλωσε:
«Έβλεπα ένα περίεργο αντικείμενο να διασχίζει τον ουρανό γύρω από το σπίτι μου, κατά τη διάρκεια του ηλιοβασιλέματος. Θεώρησα ότι ήταν απλά κάποιο είδος ελικοπτέρου, ή ίσως ένα drone. Μετά από 5 ή 10 λεπτά το άγνωστο αντικείμενο εκτελούσε παράξενους ...
ελιγμούς με τυχαία επιτάχυνση και επιβράδυνση. Όταν άρχισε να επιταχύνει προς ένα τεράστιο Chemtrail, πήρα την κάμερά μου και προσπάθησα να το καταγράψω.
Το αντικείμενο σταμάτησε μπροστά από το Chemtrail, και το κατέστρεψε σιγά-σιγά. Έμεινα απλά άφωνος. Ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που κατέργαψα. Το Chemtrail κυριολεκτικά έγινε διάτρητο! Δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος ότι οφείλεται στο ίδιο το αντικείμενο, αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ αυτού και του Chemtrail. Ένα τέτοιο τεράστιο μονοπάτι δεν μπορεί απλά να εξαφανιστεί έτσι, χωρίς λόγο! Και μόνο ένα μικρό μέρος της διαδρομής να διαγράφεται γύρω από το αντικείμενο!
Μετά το περίεργο αντικείμενο μετακινήθηκε προς τα πίσω, στην αντίθετη κατεύθυνση. Εξαφανίστηκε αρκετά γρήγορα.
Συγγνώμη για σμίκρυνση της βιντεοκάμερας μου είναι πραγματικά μικρή, και δεν έχει πολλά pixels …»
Τι ήταν αυτό το αντικείμενο που μπορούσε να διαγράψει Chemtrails; Ήταν εξωγήινης τεχνολογίας που μας προστατεύει; (Ίσως λίγο τραβηγμένο, αλλά σοβαρά, δεν έχω δει κάτι παρόμοιο ποτέ πριν;) εγώ απλά δεν έχω ιδέα για το τι είναι αυτό.
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μη σταματάς. Δεν είναι το μαύρο πρόβατο διαφορετικό, τα άλλα είναι όλα ίδια…

ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΣΑΙ. Υπάρχει λόγος που είσαι διαφορετικός. Ένα σχολείο είναι η Ζωή. Δε χρειάζεται να «μένεις στην ίδια τάξη», από...