Όταν το διάβασα κάπου είπα: υπερβολές, αποκλείεται προφανώς αναφέρεται μόνον στην Θράκη, και θα πρέπει να διορθώσουν τα σχόλιά τους…
Και για να είμαι 100% σίγουρος, παρήγγειλα το πρωτότυπο από το Εθνικό Τυπογραφείο (Μπορείτε να το λάβετε κι εσείς, τηλεφωνικά, ή Fax κ.τ.λ. για να διαπιστώσετε κι εσείς του λόγου το αληθές. Θα σας έλθει το πλήρες φύλλο, 20 σελίδες, περίπου 7 Ευρώ, με αντικαταβολή.) Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006
Το διάβασα πολύ προσεκτικά. Πουθενά δεν αναφέρεται η εφαρμογή της αποφάσεως αυτής σε κάποια περιοχή ή νομό.
Είναι Πανελλαδική, και ισχύει από τον προηγούμενο χρόνο (!!!) Από της δημοσιεύσεως στην Εφημερίδα. της Κυβερνήσεως.
Ούτε αναφέρεται ότι η
εκμάθηση της Τουρκικής θα είναι προαιρετική. (Παρακαλώ πάρτε και διαβάστε το πλήρες ΦΕΚ)
Τα ΜΜΕ σιωπούν. (άαντε!)
Όλα τα κόμματα της παρούσας Βουλής το αποσιωπούν. (γιατί άραγε;)
Όλοι οι δημοσιογράφοι αποφεύγουν κάθε αναφορά…
ΓΙΑΤΙ; (έλα ντε!!)
Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική;
Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση… Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον;
Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν…
Δεν θα γράψω άλλα σχόλια διότι θα είναι προσωπικά και καθόλου ευγενικά. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας και αν δεν συμφωνείτε με αυτήν την απόφαση του υπουργείου εθνικής παιδείας (και του παιδαγωγικού ινστιτούτου) προωθήστε αυτό το μήνυμα.
Αν πάλι σας είναι αδιάφορο, απλά αγνοήστε το και αρχίστε να μαθαίνετε Τούρκικα, θα σας χρειαστούν σύντομα.
Μόνο μία τελευταία παρατήρηση:
Αν πείτε κι εσείς (όπως κι εγώ) Μπα, αποκλείεται… υπερβολές…
Ένα απλό τηλεφώνημα στο Εθνικό τυπογραφείο, το επίσημο όργανο του κράτους, θα σας ξαφνιάσει!
πηγή: Αλεπού του Ολύμπου
Εμείς το προχωρήσαμε λιγάκι παραπάνω και σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα του εν λόγω ΦΕΚ να δείτε και να φρίξετε:
"ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ−ΦΥΣΙΚΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ
Ειδικοί Σκοποί
H διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στο Γυμνάσιο σε προχωρημένους και φυσικούς ομιλητές στοχεύει στο να εμπλουτίσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους στην τουρκική γλώσσα και λογοτεχνία καθώς και να καλλιεργήσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο. Συγκεκριμένα:
• Να κατανοούν και να παράγουν σύνθετες μορφές γραπτού και προφορικού λόγου.
• Να αναπτύξουν τη γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσική ικανότητα.
• Να γνωρίζουν και να αναγνωρίζουν τα διαφορετικά επίπεδα και είδη λόγου.
• Να αναπτύσσουν πραγματολογική ικανότητα κυρίως στο γραπτό λόγο.
• Να έρθουν σε επαφή με κλασσικά κείμενα της τουρκικής λογοτεχνίας.
• Να μελετήσουν μεταφρασμένα κείμενα αντίστοιχων Ελλήνων συγγραφέων για να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της συγκριτικής λογοτεχνίας.
• Να γνωρίσουν τις ιστορικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις του τοπικού πολιτισμού μέσα από επιστημονικές αναλύσεις των μύθων, ηθών και εθίμων της περιοχής ούτως ώστε να ευαισθητοποιηθούν ως προς την πολυπολιτισμικότητα που βιώνουν.
• Η διδασκαλία της Τουρκικής σε προχωρημένους και σε φυσικούς ομιλητές αποβλέπει στη διεύρυνση της επικοινωνιακής ικανότητας και την εμβάθυνση στη δομή και τη χρήση της γλώσσας σε διαφορετικά περιβάλλοντα λόγου."
και άλλο απόσπασμα:
" ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Μέθοδοι και τεχνικές αξιολόγησης:
Αξιολογείται όχι μόνο η γλωσσική ικανότητα του μαθητή, αλλά, κυρίως, η ικανότητα επικοινωνίας και διάδρασης μέσα από επικοινωνιακές καταστάσεις.
Η αξιολόγηση κινείται και στις τεχνητές και στις αυθεντικές περιπτώσεις επικοινωνίας.
Για να αξιολογήσουμε το μαθητή:
Παρατηρούμε οργανωμένα και συστηματικά την ενεργό συμμετοχή του στην καθημερινή εργασία της τάξης, τη συνολική δραστηριότητά του, την προσπάθειά του, το ενδιαφέρον που επιδεικνύει, τις πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, την ικανότητα αντίληψης / κατανόησης, της πρόσληψης / απόδοσής του στον προφορικό και γραπτό λόγο.
Λαμβάνουμε υπόψη την επίδοσή του στις γραπτές και τις προφορικές δοκιμασίες αξιολόγησης (πρόχειρα διαγωνίσματα, ολιγόλεπτες δοκιμασίες, δοκιμασίες χωρίς προειδοποίηση ή κατόπιν προειδοποίησης, ωριαίες κλπ).
Αξιολογείται η ικανότητα κατανόησης γραπτού και προφορικού λόγου και διαπιστώνεται ο βαθμός πρόσκτησης των θεμάτων μορφοσύνταξης και λεξιλογίου.
Αξιολογούμε την ικανότητα κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου μέσα από τις δραστηριότητες που αναφέραμε ήδη πιο πάνω (διαδραστικές, παιγνιώδεις, επικοινωνιακές ...). Αξιολόγηση βάσει φακέλου (Portfolio assesment)
Αξιολογείται η επίδοση του μαθητή μέσα από διάφορες εργασίες ατομικές ή συλλογικές.
Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ο διδάσκων σε συνεργασία με το μαθητή συναποφασίζει τα περιεχόμενα του φακέλου.
Portfolio Γλωσσών
Με το Portfolio Γλωσσών ο μαθητής μετέχει ενεργά στην αξιολόγηση και διαχείριση της μαθησιακής του πορείας. Θέτει στόχους, προτεραιότητες, καταγράφει την εξέλιξη της μάθησής του μέσα από την απόκτηση κοινωνιογλωσσικών δεξιοτήτων και πολιτισμικών εμπειριών.
Στο Portfolio Γλωσσών καταγράφονται δεξιότητες− κλειδιά που θα πρέπει να κατέχουν οι μαθητές για να επικοινωνήσουν και να συνδιαλλάσσονται σε μια πολυπολιτισμική και πολυγλωσσική Ενωμένη Ευρώπη.
Επειδή η αξιολόγηση του μαθητή αποτελεί συνεχή διαδικασία και οργανικό στοιχείο της διδακτικής πράξης, ο διδάσκων οφείλει να εντάσσει σε αυτή τρόπους ετεροαξιολόγησης και συναξιολόγησης ανά ζεύγη ή ομάδες που βοηθούν το μαθητή να αναπτύξει τρόπους αυτοαξιολόγησης με απώτερο στόχο την αυτόνομη μάθηση.
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2006 − 2007.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα 20 Ιουνίου 2006
O YΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ
Βλέπετε λοιπόν τι έχουν προβλέψει να ισχύει από το 2006; Εάν τότε έλεγε κάποιος ότι θα ερχόταν τόσες χιλιάδες μουσουλμάνοι θα τον περνούσαμε για τρελό. Σήμερα όμως; Και όλα αυτά δέκα χρόνια πριν.
Από πότε τα Τούρκικα χρειάζονται για να επικοινωνίσουμε σε μια πολυπολιτισμική και πολυγλωσσική Ενωμένη Ευρώπη??
Βλέπετε λοιπόν τι περνάνε κάτω από τη μύτη μας ???? Το ΦΕΚ ψηφίστηκε κατακαλόκαιρο που υπάρχει γενικά μια χαλαρότητα...Τυχαίο??? Δε νομίζω.....
Αυτό για να φτάσει στο Εθνικό Τυπογραφείο ψηφίστηκε από κάποιους !!!!
Γιατί σιώπησαν όλα τα κόμματα??? Η σημερινή κυβέρνηση που ήταν τότε αντιπολίτευση δεν ενοχλήθηκε να το φέρει στη δημοσιότητα????
Και η σημερινή αντιπολίτευση που ήταν τότε κυβέρνηση και το ψήφισε γιατί εξαπολύει μύδρους για το θέμα των μεταναστών???
Γιατί τα ΜΜΕ σιωπούν???
Γιατί τελικά όλοι σιωπούν??
Δηλαδή πόσα ακόμη χρειάζεστε για να δείτε τι παιγνίδια παίζονται και τι αποφασίζουν για μας χωρίς ...εμάς ????
τα συμπεράσματα δικά σας.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρο και να κατεβάσετε το ΦΕΚ εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου